Några bilder

Det blev lite nytt här på hemsidan igår! Det blir mycket roligare att blogga då också. Bloggen är också lite fixad, men den ser ju heltokig ut så jag får se när jag orkar ta tag i den :)

Här hemma tar vi det ganska lugnt. Jag kan fortfarande inte sluta tänka på vilken fantastisk hund jag har, lever fortfarande på det där loppet för två veckor sedan! Det kommer jag att göra länge. Idag var det meningen att vi skulle ha åkt och tränat lydnad med mamma och Puma men vi hann inte innan jag skulle börja jobba så vi tänkte försöka hinna med det imorgon istället. I såna fall får nog kameran följa med tror jag!

Slänger upp några bilder från senast:
 
T.v: Hemma hos Christoffers kusin, hon tyckte att renfällen i bakgrunden var superläbbig! T.h: Fredagsglass!
 

Nova fick en ny bädd när vi flyttade in hit, den duger men allra bäst är hennes höga bädd i sovrummet.


Fast nä, allra bäst är nog ändå sängen! Såhär vaknade vi imorse efter att husse åkt till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0