Nova i nya lägenheten

Idag for vi till lägenheten och skulle torka ur skåp och lådor. Nova följde med för första gången och skulle besikta lägenheten. Trodde hon skulle vara stressad och känna sig obekväm men hon var väldigt nyfiken på alla rum. Vilken lycka när hon hoppade upp på balkongdörren för att kika ut, och jag öppnade åt henne och hon förstod att hon kunde gå ut på balkongen! Där kommer hon nog att tillbringa många timmar framöver när det blir varmare ute ;) Helt klart!


Balkongen blev godkänd!

Den enda möbeln vi har i hela lägenheten är ett skrivbord som jag köpte och monterade ihop i lördags. Nova skällde till när hon blev exhalterad, och jag sa åt henne att gå och lägga sig och då går hon ju alltid på bädden. Bara det att nu hade hon ju ingen bädd, så då gick hon hit istället:

Haha vad vi skrattade åt henne!
 
Hon verkade tro att det där var hennes bädd.. Har filmat när jag säger åt henne att hon ska gå på bädden och så går hon dit och lägger sig haha ;) Slänger nog upp det i bloggen här i dagarna, hon var så söt haha! Nästan så man borde inreda skåpet med några filtar åt henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0