Vi tar det lugnt



Vi (jag) har varit vakna sen klockan halv nio imorse. Husse åkte till Luleå klockan nio och vi har legat i sängen och tagit det lugnt sedan dess. Jag kollar en massa olika på webbteve och Nova sover. Ska svira om från pyjamasen och tvinga ut henne på en kissrunda. Nova är världens mest morgontrötta hund och oftast får man tvinga med henne ut om man ska ut tidigt.

Har varit uppe flera gånger, och när jag kommer tillbaka har hon flyttat över till min sida av sängen varje gång, verkar som att den är skönare haha ;) Men nu ska vi ut en sväng, sen ska jag pyssla på i lägenheten (vi flyttade ju in igår) och på någon timme promenerar vi bort till mormor och morfar. De ska vara hundvakt eftersom jag jobbar kväll idag och husse inte kommer hem förrän inatt. Så tur att de ställer upp eftersom Nova inte kan vara själv i lägenheten ännu. Måste redan börja träna flitigt på det dock, eftersom hon har sån grym separationsångest och det kommer ta lång tid innan hon klarar av att vara hemma ensam längre stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0