Då fanns det ingen återvändo

Efter två år så kommer vi äntligen att stå vid startlinjen igen. Jag har glömt bort hur en tävling går till, så länge sen är det.. Somliga kanske kommer tro att vi har varit borta och tränat en massa för att sedan komma tillbaka och försöka sopa banan, men nej allt har legat på is. Vi kommer inte ens att träna nå inför denna tävling heller, vi har inte möjlighet till det. Jag ser tävlingen som en träning, för att sporra mig till att ta tag i det här igen. Tvivlar dock inte en sekund på att jag kommer göra det nu när jag flyttat upp igen :) Nu kommer det bli som på den gamla goda tiden igen!

Min kondis är sämst, kommer säkert inte ens orka springa! Nova kommer riva vartenda hinder och hoppa alla kontaktfält, men hon kommer ha så jävla kul och det är för den skullen vi tävlar! Fyra lopp i mars ska vi väl klara av, oavsett om vi nu kommer bli diskade i allihopa ;) Måste bara plugga lite regler för att fräscha upp minnet... Och kanske be någon kär klubbkamrat ta hand om mig där så jag inte verkar alldeles för vilsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0