Nytt i Novas garderob

Igår blev det en sväng till Luleå över dagen. Där shoppades det litegrann och även Nova fick några nya "plagg" i sin garderob. En koppelreflex och ett täcke fick det bli. Täcket är liiite kort mot rumpan eftersom det tydligen är litet i storlek läste jag på hemsidan nyss. Velade mellan två olika storlekar och Christoffer tyckte vi skulle ta den större men jag valde den mindre, så nästa gång får jag lyssna på honom ;) Är dock van eftersom det andra täcket hon har också egentligen är lite för kort på längden. Det märks dock typ inte ens, så jag är nöjd ändå! Rosa fick det bli såklart.

Förutom det så fick hon även ett nytt underlägg till sina skålar. Jag har alltid haft en vanlig svart dörrmatta under men nu hittade jag en annan dörrmatta som jag köpte hem och som passade perfekt vid hennes skålar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0