Ensamma hemma

Jag och Nova är ensamma hemma fram tills på fredag morgon. Det är första gången för både mig och henne som vi är ensam så länge i lägenheten, men verkar inte gå någon större nöd på frökenfräken ;) Inte för att jag hade förväntat mig det heller.. Vi håller i alla fall alla våra tummar och tassar för husse imorgon!

Jag har skrivit en lång lista med saker jag ska göra under morgondagen, så jag inte blir så uttråkad. Såna här tråkiga saker som städa, tvätta, hänga gardiner och sånt. Ska även ta av fästinghalsbandet på Nova (tvivlar på att det finns kvar några fästingar ute nu?) och ge henne ett rejält bad. Då är hon fin tills husse kommer hem igen. Dock inte så länge misstänker jag eftersom det är så regning och geggigt ute.. Påminner om våren när det bara regnar nu, allt dras med in.


Glad å nöjd tjej med en slaktad tiger, numera bara tyget som existerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0