Sjukstuga

Här hemma är det sjukstuga. Både jag och Christoffer är sjuka, och det här är andra dagen. Jag är redan less. Jag har även lite feber hela tiden så jag är helt slut i kroppen. Idag var vi dock tvungna att köpa hundmat, och eftersom vi inte har nån bil så åkte vi buss. Jag höll på att dö kändes det som, den korta tiden vi var borta. Vi hittade i alla fall hundmaten 35 kr billigare på ett annat ställe än vi brukar köpa det, sånt gör mycket i längden, speciellt när man är arbetslös.


Man fick med ett "varselljus" som vi provat. Blinkar rött i två olika hastigheter eller lyser hela tiden, väldigt bra! Det får hänga med på kvällspromenaderna på Novas halsband.

Det närmar sig Novas födelsedag, snart 7 år. Jag kommer nog gråta när jag vaknar upp på torsdagsmorgonen, haha! Sju känns så gammalt, även om Nova inte är det minsta gammal. Inte ett enda grått hårstrå har hon fått ännu iaf, puuuh! Idag har vi köpt presenter och de har slagits in. Imorgon ska tårtan förberedas och på torsdag återkommer jag med bilder på födelsedagsbarnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0