Nova 7 år!

Idag fyller världens bästa svartvit sju år. Vid halv tolv idag fick hon öppna presenter och äta sin tårta. Jag klev upp och gjorde i ordning den och hon visste precis vad hon skullle få, för hon var helt galen när hon väckte Christoffer sedan haha :P

Ett ben, två tennisbollar och en pipleksak har hon fått. Nöjd är hon, lite kluven om vilken boll som är bäst och inte lika smart som Puma som kan ta två (eller fler) leksaker i munnen samtidigt. Pipen kommer hon bara att få leka med ibland, för varken våra eller hennes öron lär må så bra om hon ska pipa sönder den hela tiden ;) Att se henne öppna presenten med benet i var ungefär som att se en liten unge öppna ett paket med klädesplagg. "Jaha... ge mig nästa??" typ haha. Nova är inte alls mycket för hårda ben och har aldrig varit, så om hon inte tuggar nått på detta så kommer vi att ta med det upp till Puma i april.

Här kommer två bilder, på födelsedagsbarnet och på hennes tårta:




Jag och Christoffer ska ner på stan till AF och sen handla, så tyvärr så kommer Nova att vara ensam ett tag, något som hon säkert helst hade sluppit - speciellt på sin födelsedag. Men när vi kommer hem blir det en långpromenad och en hel del bus. Ikväll kommer vi säkert få kaffegäster och jag antar att Nova kommer stoltsera med sina nya leksaker!


Kommentarer
Postat av: Mami

Grattis till fröken svartvit :)) Vilken lyxig tårta hon fick! Prova lägga benet i blöt en stund så tror jag hon kommer att börja äta på det. Om inte så är säkert Puma glad om ni har med er det ;)

2012-03-22 @ 18:41:04
URL: http://pumani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0