Ny layout, och lite om mat

Det blev en ny header/layout igen (tryck f5 om ni inte ser den). Har bara haft den innan i lite mer än en månad, men kände för något simplare än den. Så vi får se hur länge den här blir kvar. Eftersom jag inte är så bra på att blogga så får jag vara bättre på att göra nya layouter titt som tätt istället ;)

Längtar tills säsongen drar igång igen, i och för sig är det ju knappt snö här men det är helt galet halt. Och vi har ingen bil för den är trasig som vanligt.. Så vi har inte lyckats ta oss till brukshundklubben ännu. Vet inte om deras hinder står ute eller nått sånt, och svårt att ta reda på när man inte kan ta sig dit. Men jag längtar till våren, till träningar och till sommarens tävlingar. I sommar SKA vi tävla!!


Gammal bild på mig och Nova som Malin har tagit 07/08 nån gång? :)

Nova får alltid mat två gånger om dagen, men äter inte på några bestämda tider. Första målet får hon och det kan stå enda till kvällen innan hon äter det, men vi brukar alltid fylla på med en ny portion oavsett vad klockan är, eftersom jag är rädd att hon ska få ont i magen och vara för hungrig om hon bara har ätit en gång. Det är inte ofta hon äter direkt när man ställer fram maten.

Tidigare idag gav jag Nova det andra målet på dagen i alla fall, och Christoffer utbrister "hon ska ju ha mjölk i maten!!" när jag bara fyller på med vatten. Han har nämligen börjat ge henne mjölk i maten för att hon ska äta direkt, för hon älskar mjölk ;) Kan inte låta bli att skratta lite, för Christoffer säger att det är på grund av mig som Nova har börjat tigga så mycket på senaste tiden, men det är han som ger henne mjölk, fil, korv, pålägg osv i maten :P Vill dock inte att hon ska bli fet så vilken tur jag finns och kan sätta stopp ibland haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0