"Klappar drake", "Torva" och "Gosig mus"


Nova fick tre nya leksaker från Ikea idag, både draken och broccolin var rejält nedsatta i pris. De kostar från början 79 kr styck men vi köpte de för 29 kr/st! Den lilla musen kostar 9 kr/st och jag var bara tvungen att ta en sån också eftersom jag aldrig sett en brun Ikea-råtta förut och det är den enda färgen som Nova inte har haft.

Trodde hon skulle ha riiiktigt roligt med den stora draken, men vet ni vilken leksak hon tyckte bäst om? Jo, den lilla musen ;) Men hon har lekt med alla tre och broccolin tyckte hon också var riktigt rolig. Draken kanske är mer passande till Puma, hon skulle nog blir riktigt lycklig av en så stor och "fin" leksak!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag förstår hur du menar, tack för ett bra svar! :)



Jag önskar så mycket att de skulle komma tillbaka i mitt liv, jag vill inte acceptera att de är borta - för alltid. Det gör så ont att tänka så, ändå är det längesen de försvann. Stämmer det inte att tiden läker alla sår?



Btw, en sån där drake har Java oxå & hon är tokig i den! ;)

2012-01-11 @ 16:40:17
URL: http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0