Jag vill ha valp, nu!!!

Snälla Nova, bli en bäbis igen? Eller så kanske det är dags att skaffa en ny? Om det vore så väl... Jag har all tid i världen just nu, men även om jag har tid så är det inte rätt tid för valp nu :( Vill att Nova ska bli äldre, även om hon gärna hade kunnat stanna upp i åldrandet ett litet tag och bara bli lite mer mogen i sin lilla ärthjärna och även bli lugnare, dååå hade det varit bra tid för valp!

Öronen kunde aldrig riktigt bestämma sig, nog därför de blev som de blev ;)


Med tryggheten



Här hade hon nog varit och lekt i något olämpligt kan jag tänka mig haha!



I sina nya fina scarfar, Nova sitter självklart tätt bredvid sin trygghet


Nova och Nellan. Pigan hade öroninflammation, därför som ena örat hängde lite

Snusläpp!

Och slutligen några småroliga bilder, Nova hade nämligen väldigt ofta napp när hon var liten:





Längtar dödsmycket till en valp, men jag får helt enkelt bara fortsätta längta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0