Ett nytt år!

Var vovvevakt igår. Puma och jag stod ute på balkongen och fotade raketer på tolvslaget, snacka om obrydd hund! Nova var lite orolig, sprang runt och gömde sig när det smällde, men går inte att jämföra med förra året då hon gömde sig i hallen och skakade och flåsade. Sprayade DAP-spray på en filt som jag försökte få henne att ligga på, men hon ville inte riktigt. Dock så luktade både Nova och Puma VÄLDIGT noga på filten när jag hade sprayat den.

Sen såg jag att Nova låg i korgen så då satte jag dit filten då. Så kvart över tolv låg Nova och sov i korgen ♥ Kanske man inbillar sig att det är DAP:ens förtjänst, men jag tror det. Hon såg så himla lugn ut, sådär har hon aldrig varit.


Busan sover lugnt och fint i korgen


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte bara passa på att lämna ett litet avtryck när jag ändå var här! ;)



God fortsättning på det nya året! :)

2012-01-03 @ 20:34:47
URL: http://SuperMagic.se
Postat av: sofia

Hej!



Jag läste om er och såg att du var allergi mot hundar, och det är jag oxå. Fick veta det för ngra veckor sedan och ända sen dess så har jag bara gråtit, hundar är ju det bästa som finns och tänker även ha en egen hund senare livet fast jag är allergisk mot hundar. Ingen kan stoppa mig från att ha hundar. Har haft hundar sen jag var 7 ungefär. Fast har alltid varit med hundar sedan jag var en bebis.



Så nu kommer min fråga, vad är det för medicin som du har fått? Hjälper den?



Har någon medicin men tycker att den inte hjälper så mycket.



Sry för att det blev en lång kommentar, men hoppas du ha det bra iaf :)

2012-01-05 @ 20:08:05
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack så mkt för svaret :)

Har ngn slags nässpray och sen har jag Loratadin Ratiopharm skulle ha fått en annan men den var slut och av den så funkar det bra med den, men nässprayen så känner som bara att den rinner ut..



Jo jag ska försöka ta mina mediciner så att jag kan vara med hundar. Innan jag visste det så hade jag konstant ont i halsen, kliade i ögonen, var förskyld ofta. Så nu vet man iaf vad det är för något och att man kan faktiskt hjälpa de mot mediciner.



Har haft medicinerna i två veckor typ så ska ge de en chans först innan jag byter medicin :)

2012-01-06 @ 00:14:27
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0