Puma 4 år!


Idag fyller vårat kära Pumadjur FYRA år! Hade gissat på ett om jag inte hade vetat, hon är fortfarande lika liten och barnslig ;) Jag vet att mamma firar Puma med tårta och presenter idag, så när jag kommer upp till Gällivare nästa gång så kommer hon att få en present av mig också.

Jag saknar verkligen Puma, hon är en så otroligt rolig hund och en riktig glädjespridare. Jag vill absolut ha en Puma i framtiden, livet är faktiskt lite tråkigt utan Puma. Trodde faktiskt inte att jag skulle sakna hennes dampryck och flams som man ibland blev riktigt irriterad på, men det saknar jag lite då och då! Nova är så otroligt lugn jämfört med Puma, så ibland hade man önskat lite flams och trams här hemma.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0