En snöig promenad


Igår hittade jag Nova sovande som på bilden ovanför när jag skulle lägga mig, hon kan verkligen konsten att sova skönt haha! Hon går alltid och lägger sig före oss, och har börjat ha mer och mer roliga konster för sig när hon sover. :) Oftast ligger hon ihopkurad till en liten boll, men ibland har hon andra sovställningar, såsom denna ovan. Dessutom så sover hon nästan alltid hela natten uppe i sängen med oss, det märks att hon har börjat bli... ja, äldre får jag väl säga, för gammal är hon då inte. Förut tyckte hon att det blev för varmt, nu vill hon gosa sig där så länge som möjligt haha!

Vi tog en promenad med henne i snöovädret och kom hem alldeles nyss. Tänkte först gå runt sjön men Christoffer är så less på det så vi improviserade och gick en annan väg. Det blev en riktigt rolig promenad och Nova kunde springa lös och leka en sväng också. Märker nu att det var precis rätt tid att promenera, för nu vräker snön ner igen. Trodde inte det kunde snöa mer än det gjorde imorse men det gör det nu!


Busan ute på prommis idag. Täcket fick vara på, kylan bet en hel del kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0