2012-02-13, måndag - Nytt, och något annat

Den uppmärksamme har redan märkt det, men för tre veckor sedan så la jag in nya bilder under Nova och husse. Dessutom gjorde jag om Nova och Pumas sidor, så nu finns det även undersidor! Där hittar ni deras stamtavlor, kullsyskon och bilder år för år. Bilder på Pumas kulsyskon ska jag lägga in för det finns inte ännu. Igår satt jag och gjorde om År för år-sidorna med bilder, dock saknar jag bilder på Novas sida för tre månader men de kommer i framtiden, när jag har tålamod att vänta på att skivan med bilderna ska ladda på datorn, det hade jag nämligen inte igår. Glöm inte att trycka f5 ifall ni inte ser något nytt!



Alldeles nyss så låg Nova under vardagsrumsbordet och sov, eftersom vi har satt gallret för till sovrummet så hon inte kan ligga i sängen då hon löper nu. Hennes bädd är även i sovrummet så att hon ska kunna ligga på den på nätterna då vi har stängt till vardagsrummet för att hon inte ska ligga i soffan. Bädden står i sovrummet även för att jag har skruvat av benen på sängen så den står direkt på golvet, och om hon inte ligger i sängen så ligger hon gärna under den och det kan hon ju inte göra nå mer. Hoppas ni hänger med i svängarna, blev lite mycket förklaringar nu ;) 

Nova har iaf sin bur i vardagsrummet och den låg hon i igår, men nu reste hon sig plötsligt upp och hoppade upp i Christoffers datastol, rullade ihop sig och somnade. Alltså hon är bara för söt haha! Den står virden mot soffan, inte mot databordet som den brukar, men jag vet inte riktigt hur hon fick för sig den idén eftersom hon aldrig hoppat upp i den förut förutom när hon ska sitta i knät på Christoffer. Kanske påminner den lite om fåtöljen hemma hos mamma? Den ligger hon väldigt gärna i, hehe..


Nova i datastolen just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0