Nova hjälper till att flyttpacka


"Mina priser är viktigast, men glöm inte mig!"

Husse har fått jobb i Gällivare så vi styr kosan ditåt snart. Han börjar jobba i januari, men jag och Nova åker dit nästa vecka för att fira jul, nyår och min födelsedag. Sedan åker jag tåg ner för att packa bilen full och sedan åka upp med Christoffer. Sen blir vi kvar där, förutom när vi ska ner med flyttlass och tömma lägenheten men det blir i mars någon gång eftersom vi fortfarande köar på lägenhet och kommer att vara inneboende tillsvidare.

Möjligheternas dörr har öppnat sig när vi behövde det som mest, och vi ser verkligen fram emot allt. Det enda tråkiga är att det är så svårt att få tag på lägenhet, men vi håller hoppet uppe :) Nu kommer jag med all säkerhet att sätta igång med hårdträning av Nova, och börja tävla igen. Vad jag har sett fram emot det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0