Mål för 2013

Novas mål:
Ta tag i tävlandet igen

Börja om från scratch med flera lydnadsmoment
Få till ett mycket bättre fotgående
Få poäng i alla moment i lydnadsklass 2

Nollat lopp i agility- eller hoppklass 2
Fortsätta träna kontaktfält
Träna ännu mer framåtdriv
 
Mina egna mål:
Skaffa jobb
Skaffa ny lägenhet
Skaffa ett till husdjur (tyvärr ingen hund.. än ;))

Prioritera mig själv, må bra
Göra saker jag tycker om
Sluta känna så stor press över saker
Sluta stressa över onödiga småsaker
 
 
Det fylls säkert på med något också allt eftersom tiden går.. Det är kanske mer typ riktpunkter eller vad man ska säga. Jag kommer att sträva efter det där, men jag dör inte om jag inte lyckas uppfylla allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0