Viktigaste flyttlådan är uppackad

Jag och Nova är numera Bergby-bor eftersom jag har flyttat ihop med Christoffer. Bergby är en tätort i Gävle kommun med ca 800 invånare, och vi har ca fyra mil in till stan. Även om vi har varit här mycket så känns det lite annorlunda, men kul att få sina egna saker hit också. Dessutom har min pappa tapetserat om åt oss så nu har vi vita fina tapeter istället för dom gräsliga röda med vita cirklar som var när Christoffer flyttade in.

Jag håller på att packa upp flyttlådorna och pappa har påbörjat sin resa hemåt. Den viktigaste flyttlådan är dock redan uppackad, som vi ser nedan ;)



Det är dock bara tillfälligt att det ser ut sådär (men man vill ju att det viktigaste ska upp direkt!), rosetterna ska upp på väggen sedan och inte hänga på gallret.


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

sv: halloj inga problem! Härligt med turkietsemester!

Och spännande att du har flyttat! :D (jag med denna helg). Shit, till gävle, hur känns det? :) Hur känns det att flytta ihop med killen? Vad spännande, all lycka till med allt vad det innebär!

Ska du joina gävle hundungdom då? Min kompis Boa å hennes pumi hänger där lite grann (www.ecobloggen.blogspot.com) och Moa som är ordförande där är väldigt trevlig!



som sagt, håller oxå på att flytta. Mycket på gång nu =)



Synd med tävlingarna men sånt där blir det ibland. tävling är ju inte det viktigaste, det är ju mest roligt för ens egna del ;)

2011-10-03 @ 00:08:15
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0