Lugnet i kaoset


Nova tar flyttkaoset med lugn.. (Ja, vi ska flytta igen) På bilden till vänster ligger hon i mitt knä i soffan igårmorse och sover med ögonen öppna, och tungan halvt ute såklart. På bilden till höger så hittade jag henne imorse efter att jag hade varit på toa?! Hon hade rullat in sig i täcket på egen hand och lyckats göra en liten "kudde" till sig också, hur nu det gick till haha?

Jag har gett upp (eller pausat?) listan som jag höll på med. Det är lite för mycket nu så jag orkar inte sitta ner och tänka riktigt. Vi flyttar i slutet av veckan och det är mycket som ska göras. Detta blir tredje gången på ungefär fem veckor som Nova flyttar, tur att hon är lugn och finner sig direkt i nya miljöer :) Hon är van vid att vara på olika ställen eftersom vi har tävlat och sådär. Först flyttade hon med mamma till nya lägenheten och bodde där några dagar, sen flyttade hon ner hit med mig och nu ska vi snart flytta igen.

Jag får se när det kommer en uppdatering igen. Det blir nog först efter flytten, och jag vet inte riktigt när vi får internet för vi har inte ringt om det ännu men det blir nog imorgon. Jag längtar, jag tror att det är mycket grönområden om jag har fattat det rätt, och där kan Nova strosa lös - dessutom är det nära till vatten så hon kan bada på sommaren hur ofta hon vill! :D Här i Bergby är det svårt att ha henne lös, skogen ligger långt bort och det är bilar, hus och folk överallt när man är ute.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med flytten! :) Jag flyttar också till helgen, eller i slutet av helgen men börjar flytta grejer imorgon eller lördag. Kommer mig faktiskt lite närmare Gävle för ett tag. :) Ska flytta till Tierp och pendla till Uppsala.

2011-10-27 @ 14:39:38
URL: http://buspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0