Spår i skogen

Idag fick Nova gå ett spår ute i skogen. Vi åkte ut och la det, det fick bli ett godisspår med två ihopknutna sockar i slutet eftersom jag inte har några apportpinnar. Sen åkte vi hem och jag förberedde middagen. Spåret låg ca 50 min och sen åkte vi ut och så fick hon spåra. Jag har glömt att ta med spårlinan så hon fick spåra i kopplet bara men jäklar så hon spårade! :D Hon gick som en klocka, nosen i marken hela tiden och hittade allt godis och även slutet! Försökte även visa Christoffer hur det gick till men tyvärr så verkade han inte så intresserad haha ;) Tror inte att han fattade så mycket.. Han håller sig nog mer till agilityn och provar på lite fotgående då och då!

Såhär såg det i alla fall ut i sängen imorse eller igårmorse, minns inte riktigt:

Christoffer hade bett Nova hoppa upp i sängen, så hon la sig i min fotända då hon inte ryms på C's sida så jag får ligga som en liten boll, för jäklar hon flyttar sig inte! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0