Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund

Vi har ju hunnit med litegrann på 6,5 år faktiskt, men det första spontana jag tänker på är i Boden år 2007 när vi tog våran första pinne i hoppklass 1 ♥ Hade kämpat så mycket och de där jäkla fem felen följde oss som en svans, men så i ett lopp så hann det inte ifatt oss, och inte nästa dag i hoppklassen heller! Vilket resulterade i två pinnar. Jag tror jag var jordens lyckligaste 15 åriga tjej på en agilitytävling just då i alla fall, då när första och andra pinnen trillade in.

Första pinnen:


Andra pinnen:


Det är långt ifrån perfekt men det är två ögonblick som jag aldrig kommer att glömma :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, åh vad kul att seee!!!!! :D :D :D Jag kommer ihåg den där loppen mycket tydligt. :D :D Det var kuuul!! :D

2011-10-19 @ 22:06:56
URL: http://buspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0