Dag 1 – Presentera mig själv



Jag heter Evelina Hermansen Auoja, är född i Gällivare den fjärde januari 1992 och är även uppvuxen där. Har även bott i Malmberget tills mina föräldrar skiljde sig när jag var tre år. Lite snabbt uträknat är jag 19 år, men närmar mig 20. Bor med min sambo Christoffer och border collie Nova i en etta utanför Gävle. Vi har nyligen flyttat ihop efter ett nästan tre år långt distansförhållande. På gymnasiet läste jag samhällsprogrammet i brist på det jag egentligen ville läsa (något med media) och just nu är jag en arbetssökande tjej som inte alls vet vad jag vill göra av livet.

Jag är uppvuxen med djur och vi har haft hundar, katt, råttor, fiskar, fåglar, sniglar(!) och kanske något annat? Det har i alla fall alltid funnits djur hemma, vilket har bidragit till att mitt djurintresse har vuxit under åren.

Annars är jag som vilken annan tjej som helst. Har inga udda eller annorlunda intressen, men är ett riktigt planeringsfreak. Planerar allt långt innan och vill ha koll på allt, ibland är det inte riktigt bra för mitt eget bästa haha.. Min mobil är också alltid med mig och jag känner mig naken utan den! I kalendern i mobilen finns i princip hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0