Prommis runt Rudsjön


Nova sitter och spanar framför sjön, och jag och Nova (med tungan ute såklart) i skogen

Idag promenerade jag och Nova runt Rudsjön som vanligt, och det var första gången som jag INTE snubblade på en sten som jag alltid snubblar på haha :P Har snubblat på den varje gång, vet inte vart den är heller men alltid när jag kollar bakåt efter att jag snubblat så inser jag att det är på precis samma ställe som sist haha..

Kollade lite på eniro för att se var de små stigarna från stigen runt Rudsjön ligger, och insåg att en av de är en slinga runt i skogen bara, som sedan leder tillbaka till slingan runt Rudsjön. Det var helt perfekt, för då kan jag gå där också utan att gå vilse ;) Tycker att sträckan runt Rudsjön som jag brukar gå är lite kort, så det ska bli kul att se hur pass lång tid denna sträcka tar. Hoppas på bra väder imorgon, inte svinkallt eller blåst, så att jag kan prova gå där! Annars får jag väl bara ta och pälsa på mig kläder helt enkelt..


Finaste svartvit idag, flexikopplet är på då stigen är slingrig, man inte ser ett dyft framåt.. Bäst med flexi eftersom man aldrig ser när det kommer folk, vilket är lite synd då jag inte vill ha Nova lös pga det, men det går det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0