En liten uppdatering

Kände att det var dags att uppdatera er här, de få som orkar kika in dvs ;) Den 28 oktober flyttade vi in i våran nya lägenhet, vilket de som läser min privata blogg redan vet. Vi skulle egentligen ha flyttat in i förrgår men fick alltså nycklarna tidigare. Jag, Christoffer och Nova bor nu en tvåa i Bomhus som ligger ca 7 km utanför Gävle, i ett område som heter Kastsjöstrand. Vi trivs jättebra och det finns superfina promenadslingor och en liten sjö alldeles i närheten, där Nova kommer att kunna bada om somrarna. Man kan inte vara annat än nöjd! Vi har fått nytapetserat i alla rum och fått välja själva också. Vi har fått riktigt bra ordning redan, men ska införskaffa lite nytt också innan allt är klart. Det är lite skillnad att bo såhär nära stan, eftersom Bergby låg över 4 mil från Gävle och en hel dag gick åt när man skulle in till stan..

Internet får vi först 14 november så jag bloggar från mobilen, men det blir bättre med uppdateringar när vi får internet. Kameran har jag inte använt sedan vi var i Turkiet i princip, men det har varit så mycket med flytten men jag ska börja använda den nu igen så man hinner få med höstens fina färger på bild också :) det var väl det jag hade på hjärtat just nu.. Återkommer med bilder och sånt när vi har fått internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0