En liten uppdatering

Ifall ni vill veta tanken bakom min tatuering så har jag skrivit om den i min privata blogg.

Vi tar det ganska lugnt nu om dagarna, det blir långpromenader, lite lydnadsträning och hjärngympa för Nova. Ska besöka Gävle brukshundklubb här nån dag för att se hur det ser ut, och kanske träna litegrann där. Det blir mörkt ute så fort och det är deprimerande tycker jag, även om det är mysigt nu när man har gjort julfint här hemma. Till sommaren kanske vi hittar oss lite träningskompisar också :)


Nova och husse spelar tevespel för några veckor sen, innan vi fick våran nya soffa. Nova ska aaalltid vara i centrum och det finns inte några olämpliga tillfällen alls!

Nu ska vi snart iväg på Willys och handla lite till bakning och morgondagens middag. Tänkte göra klart den ikväll för vi ska bara äta sallad imorgon. Funderar även på att göra ett pepparkakshus, frågan är bara om jag har tålamod så det räcker? Sist jag gjorde det, för ett par år sedan, slutade det med att den inte fick något tak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0