Vissa har det bra

Jag har nyss lånat ut Nova till Sophie och Micke (Christoffers kusin och hennes kille) som tog med henne på en springtur. Det är både roligt och avlastande att hon tar henne ibland. :D Så kul att hon tycker om Nova och litar på henne när hon har med henne lös osv, dessutom sa hon nu "Jag tror nog att hon börjar känna igen mig" för Nova stortjöt av lycka när dom kom. Micke sa hon ingenting till (hon har varit rätt tveksam till honom, eftersom hon är mest osäker mot män). Avlastande är det eftersom jag har häcken full av skolarbeten som måste hinnas klart.

Men nej, nu hinner jag inte sitta här längre. Ska vara på klubben om tjugo minuter för att sedan hålla kurs halv sju till halv nio. Sen blir det att mata hundarna, det blir sen mat för dom stackarna men det är inte hela världen. Till helgen åker vi till stugan så när jag kommer hem blir det uppdatering med bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0