Våran resa till Gävle i bilder

Igår 4.59 kom vi till Gävle och sprang upp till stan och tog bussen 5.06 ut till Bergby. Väckte husse 5.50 då vi var framme och så åkte han iväg och jobbade ungefär en halvtimme senare. Han åkte iväg strax efter sex idag men jag blev pigg så jag klev upp.

Nu ska jag plocka fram dillkött ur frysen som vi fått av Christoffers mormor. Vi ska prova äta det idag, jag har nog aldrig ätit det förut och vet inte om han heller har det, så det blir nått nytt! :) Sen ska jag plocka lite i lägenheten och prova lägg mig igen och se om jag somnar.

Här är bilderna i alla fall:


En lite nervös hund på rastning i Boden, som helst vill gå tillbaka till tågstation


En desto lugnare och duktigare Nova på Bodens perrong bland massa folk, i väntan på tåget


En svartvit fröken på tåget, fick höra flera gånger hur lugn hon var!


Vårt sällskap i glaskupén, dansk-svenska gårdshunden Jacko (och hans husse såklart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0