På hemmaplan ett par dagar

Hallå allihopa! Nu är vi hemma i Norrland igen. Att komma från +20-25 grader i Bergby till ett regnigt och småkallt Gällivare var kanske inte direkt upplyftande, men det är faktiskt skönt att vara hemma :) Jag är klar med skolan nu så nu har jag sommarlov, eller ska man kanske säga att nu är jag arbetslös?

Christoffers fostermamma och hennes man åkte på samma tåg i samma vagn upp till Boden, så det var skönt att ha någon att prata litegrann med som faktiskt kunde svara också ;) Det blir lätt lite långtråkigt att prata med Nova för hon säger inte så mycket tillbaka. Dock är det ju många andra som pratar med en på tåget när man har hund.

Vet ni vilka fler vi hade sällskap av på tåget? Filip Hammar och Fredrik Wikingsson! De spelade in något nytt som kallas för "Får vi följa med?" där de följer med en vanlig resenär på dennes resa. De körde upp en kamera i ansiktet på mig helt oförberett, och jag fattade inte att det var dom förrän dom hade gått förbi. Ganska lustigt haha! Synd att de inte gick förbi igen, då hade jag bett om ett foto på dom tillsammans med Nova för att skicka till husse och reta honom ;) Han kollar nämligen alltid på deras program.


Inte alltför vanligt resesällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0