Älskade, kom hem!



Fortfarande, efter ett och ett halvt år, så reagerar jag så fort nån säger "pigan", och det är strängt förbjudet att kalla någon av våra andra hundar för det. Du var Pigan, våran piga. Det finns ingen annan piga nu när inte du finns här med oss längre.

Hur långt bort du än är så kommer jag aldrig att sluta älska dig, kommer aldrig förstå att du är borta. Älskade, finaste, vackraste hund. Det gör ont i hjärtat att tänka på att jag aldrig kommer att få vakna upp på mitt rum och se dig ligga och sova i fotänden. Det gör ont i hjärtat att veta att du aldrig nånsin kommer att ligga i hallen mer när man kommer hem efter skolan. Jag har fortfarande inte vant mig.

1994-10-04 - 2009-08-31
Nothing loved is ever lost and you were loved so much.


Kommentarer
Postat av: Mami

Finaste pigan!

2011-03-09 @ 16:46:52
URL: http://pumani.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tror inte vi någonsin kommer vänja oss..

2011-03-09 @ 19:58:39
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0