Tre bilder

I tisdags var jag och Christoffer till Anna och kikade på valpar en snabb sväng. Mitt mål var väl att få honom lite nerkärad så att planerna på att skaffa en till hund kanske går lite fortare ;) Är ju inte sheltie som någon av oss vill ha, men valpar kan man ju aldrig tacka nej till så jag trodde att jag skulle kunna lyckas!

När vi var påväg därifrån och jag frågade honom vilken av dom som han ville ha med hem (de är leveransklara) så svarade han dock Enya, som är Annas treåriga hund?!?! Undra vad han menade med det haha... :S


Två trötta valpar!


Lill-räven Vilja, är hon inte söt så säg!? Bångstyriga öron kallas det, eller hur Anna? ;)


Och lilla Lycka, som var lite för trött för att posera som syster sin!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka underbart söta valpar. :D

2011-06-13 @ 17:07:30
URL: http://buspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0