Vårat "fina" fönster


Såhär ser ett av våra fönster ut, tillägger att det inte är putsat för allt för länge sen...

Anledningen? Den ser ni här:


Nova står och spanar efter husse som åkt iväg en sväng



Tycker hon är rätt söt, lillstrumpan, även om det inte är så kul att se hur fönstrena blir när hon trycker nosen mot dom och snorar. Ser inte alltför fräscht ut haha.. Hemma hos mamma så står hon på fönsterbrädan och kikar ut, men här har hon riktigt bra översikt eftersom hon kan stå i soffan eller på baslådan. Hon ser ut över hela baksidan, men som tur är så ser hon bara ut där (inte på framsidan där parkeringen är), så hon ser oss bara när vi genar över gården ner till Ica för att handla eller något liknande. När vi kommer tillbaka därifrån så står hon alltid i fönstret då också ;)

Nu kommer två bilder, den första tagen för några timmar sedan och den andra nyss:


Nova och husse myser i soffan, trötta efter dagen.


Detta är just nu, fast Nova vaknade till när jag tog upp kameran.


Man kan fråga sig vad jag gör upp nu, men jag var vaken från fem (när Christoffers klocka ringer) till klockan tio för att jag inte kunde somna om, och sen sov jag fram till halv två. Hade tvättstuga klockan två, annars hade jag nog kunnat sova hela dagen! :) Så jag har inte riktigt hunnit bli trött ännu.. Men jag ska hur som helst lägga mig nu och ställa klockan så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Om jag nu får plats i sängen det vill säga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0