Födelsedagsfirande och skolarbeten i högar

Det var ju ett tag sen sist så jag tänkte skriva några rader. Just nu sitter jag och jobbar med lite skolarbeten som egentligen tar upp mestadelen av min fritid, det är bara det att jag inte riktigt har orken. Jag är fruktansvärt skolless och tyvärr tror jag att jag kommer att ha svårt att nå de betygen jag önskar de här fem månaderna som är kvar av skolan då jag inte har ork till att plugga såpass mycket som jag borde göra.

Det blir inte mycket hund nu för tiden, men igår tog jag med Nova på en 45 minuters nattpromenad klockan 01.20 och idag promenerade jag och mamma till OK med hundarna för att köpa t-sprit eftersom våran bil inte startar. Det blåste fruktansvärt kallt både igår och idag men det var skönt att promenera ändå.


I torsdag firade vi mig eftersom jag var i Gävle när jag fyllde år, jag bakade en egen tårta och det var inte en smula kvar när alla gästerna hade gått hem kan jag försäkra!

Nu ska jag ta en paus från skolarbetena och hoppa i duschen. Förhoppningsvis blir nästa vecka lite lugnare med mindre skolarbeten och mindre ångest över att inte ha tid till allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0