2011-01-04 och jag fyller år idag



19 år idag. Nitton känns inte så speciellt, det är mer bara en "mellanålder" mellan 18 och 20. Fast det känns ändå lite halvgammalt, även om det inte är det för jag har ju inte ens levt halva mitt liv ännu! ;) I och för sig känns det knappt som att jag hann bli van vid att jag var 18 år och myndig, så fort gick förra året.

Eftersom jag inte är hemma så kommer jag att firas nästa vecka när jag kommer hem, får se vilken dag det blir. Jag har i alla fall fått present av mormor och morfar innan jag åkte ner till Gävle. När Christoffer kommer hem från jobbet så får jag öppna hans present, jag är jättenyfiken!! Den ligger i en påse på köksbänken och jag har bra lust att gå dit och snoka ;)

Sen ska vi gå och köpa en tårta och så kommer nog någon eller några av hans kompisar hit ikväll, många av dom är ju mina kompisar också på sätt och vis. I övrigt blir det bara lugnt eftersom Christoffer ska jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0