Tävlingssäsongen drar snart igång

Tycker alltid att det är en lite speciell känsla när säsongen drar igång, strax före första tävlingen. På lördag springer vi på banan igen för första gången på alldeles för länge.

Jag brukar ta fram tävlingsboken och kika i den och fundera hur det ska gå i år, om det ska bli några pinnar eller en ekande tävlingsbok. Första säsongen tog vi två pinnar och andra likaså. Tredje säsongen blev det en pinne och även fjärde säsongen. Det går ju nedåt, kanske inte blir nån pinne alls i år? ;)

Nåja, man tävlar ju inte bara för pinnarnas skull. Jag hoppas att inte min egna fysiska hälsa ska påverka våra resultat för jag har börjat få väldigt svårt med andningen nu för tiden. Får hoppas att det går över när jag börjar träna lite oftare.



Det är skönt att vi har skyndat långsamt, alltså inte klättrat så fort uppåt, det tycker jag om. Då hinner man tävla mycket men fortfarande sträva efter pinnar och nollade lopp :) Jag har ingen aning om det blir många tävlingar i år men jag hoppas verkligen det, fast det ser lite dystert ut just nu, det beror på hur min boendesituation ser ut då. Vi får hålla tummarna för det bästa!


Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS I ETERSKOTT PUMA!! :D Vilken HELT OTROLIG VACKER BILD på Puma, alldeles underbar!! :D :D



Vad roligt, vi ses på lördag! :) (Om vi inte fryser bort tills dess? ;) Vet inte heller hur många tävlingar som vi startar i år. :( Allt beror på vad som händer, oavsett vad som sker så blir det bra tror jag för min del - men känns lite tråkigt då det är roligt att träna och tävla. :)

2011-02-17 @ 20:15:45
URL: http://buspudel.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0