Shopping till fröken svartvit

Idag har vi hunnit vara och shoppa lite på såna här billiga affärer, och jag hittade ett halsband till Nova för 30 kronor som jag köpte. Köper halsband åt henne titt som tätt, men använder oftast samma haha! Hennes hurrta-halsband (halvstryp) med ljuslila ludd på brukar jag ha om vintrarna. På sommaren har hon ett rött vanligt halsband. Men det hindrar mig inte från att köpa nya som hon får ha på sig lite då och då, även om det som sagt oftast blir att ha samma på henne, men det beror lite på vart vi ska, såklart ;) Efter jul ska jag beställa två nya halsband åt henne!


Nova i sitt nya rosa halsband med prinsesskronor på!

Vi köpte dessutom en ny leksak åt henne, en liten tiger! Det är egentligen ingen hundleksak så det är småsmå kulor i benen på den och jag hoppas att dom inte får för sig att bli sönderslitna nån gång så man har såna över hela golvet! :D Kunde inte motstå att köpa den för den var faktiskt riktigt söt, och nedsatt i pris så den kostade bara 20 kronor. Klart vovven ska ha en tiiiiger!


Finaste lilla svartvit med sin tiger! Nöjd tjej.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0