Nova gör framsteg

Jag har riktigt bloggtorka, även i min privata blogg just nu.. Har tränat ett till lydnadspass sen jag skrev sist, gick också väldigt bra. Mamma skulle filma men batteriet tog precis slut, typiskt ;) Det regnar mest om dagarna så det är inte mycket som händer tyvärr..

Bara för att fylla upp lite tänkte jag visa lite bilder på min folkskygga hund bland lite folk nere i Gävle. För ett halvår sedan när Christoffer fått lägenheten var jag så osäker på hur Nova skulle vara när hon kom till ett nytt ställe, hon som blir nervös av att gå längre än 250 meter här inne i stan.. Hon är verkligen som en helt annan hund! Bara hon får lite tid med folk så går det hur bra som helst, här kommer lite bilder (och ja, de flesta är tagna när det har varit fest så ni får ha överseende, men det är då det är mest folk hemma hos oss):


Nova och Henke, hennes favorit av Christoffers kompisar. De ligger alltid i sängen och myser när han kommer och hälsar på!


Nova och Martin, som hon ALLTID skäller på, men sen upptäcker hon att det är han :P


Sebbe och Markus håller på att försöka få Nova att hoppa över Sebbe haha..


Nova ute på loftgången och blir klappad. Mitt i smeten ska man vara!


Också mitt i smeten, här är hon dock vid mig och blir klappad


Nova sitter under bordet och bli klappad, där är man säker fastän man är lite rädd!


Och slutligen mitt i smeten igen, fastän pojkarna skriker och sjunger till musiken


Det var de bilder jag hittade, tycker det är lite roligt att titta på. De som vet hur rädd Nova är för människorblir nog förvånade över att se att hon alltid är mitt i smeten. Finns faktiskt väldigt många andra som hon är förtjust i som jag inte har bild på henne tillsammans med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0