Hemfärd imorgon

I tisdags skulle jag och Nova egentligen ha åkt hem, men pga förseningar så avbokade jag min biljett och stannade, istället åker vi hem imorgon och då följer även husse med upp. Jag har faktistk hemlängtan! Har varit borta i nästan två månader. Har aldrig varit hemifrån såhär länge, fast å andra sidan är ju även detta mitt hem så det är lite konstigt att jämföra :) Men i Gällivare har jag ju i princip alla mina nära och kära. 

Jag saknar mamma, pappa, lillebror, Puma, mormor, morfar och mina kompisar. Ska bli skönt att komma hem! Längtar tills stora schäfertösen möter upp en i hallen och skriker av glädje för att överrösta den pratande Nova, och för att visa att hon också finns.


Toktjejorna saknar nog varandra litegrann. Blir nog en del bus när vi kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0