Tre små bäbishundar

Var till Anna och tittade på puppiesar igår, som är tre veckor gamla idag. Tyvärr hade jag bara skinnjackan på mig så fickorna var lite för små för att kidnappa en av dom, men jag hade nästan lite lust! Bjussar på några bilder och hoppas att namnen på valparna är rätt, kunde knappt komma ihåg vem som var vem när jag var där, och ändå är dom bara tre och alla rätt så olika!

Min mobil mådde inte alls bra så bilderna blev skitdåliga, men bara för att dom var så söta så lägger jag upp dom ändå! Nästa gång tar jag med mig systemkameran ;)


Nyfiken liten Lyra


Vilja tvekade på om hon skulle våga sig ur valplådan eller inte!


Sen blev det sovdags igen


Tröööött Lycka


Lycka och Vilja


Och så lilla Lyra!


Kommentarer
Postat av: Kadja

Farligt att visa bilder på dem :) Blir så jäkla sugen på att köpa valp!

2011-04-13 @ 10:17:15
URL: http://trojasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0