Träningssuget börjar ta form igen

Jag vill träna lydnad! Träningssuget börjar faktiskt hitta tillbaka efter en vinter där träningsmotivationen har stått på 0, minst sagt, om inte minus till och med om det är möjligt.. Trots att jag har hur mycket som helst för mig nu de två sista månaderna i skolan så hittar träningssuget tillbaka snart, för det drar lite i träningstarmen haha! Och jag pratar faktiskt inte alls om agility, utan bara lydnad.

Nu ska vi snart återuppta träningen, nöta rutan, ställande under gång och det supertråkiga fria följet. Platsliggningen måste också övas så att man kan utföra det på tävling. I övrigt är vi rätt så beredda, allt måste bara slipas på, såklart!


Jag och Nova busar efter ett träningspass i april förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0