Nova är utlånad på promenad

Christoffers kusin ringde mig för ett tag sen och fråga om hon fick låna Nova och ta en långpromenad med henne. Det får hon självklart göra :) Vi var igår med Nova och jag lekte passiv så att hon skulle lära sig att lyssna på Sophie. Jag vet att det inte är några problem när hon är själv med henne, för Nova är såpass följsam.

Men jag kan inte låta bli att vara liiite nervös, det är faktiskt bara andra gånger jag lånar ut Nova till någon annan helt ensam. Första gången var det med en som har hund och kan hundar men då var Nova aldrig lös och det är hon nu. Jag är till och med nervös när Christoffer går ensam med henne och jag får höra att hon varit lös haha! ;) Det är för att Nova är så speciell och folk kan inte läsa av henne som jag kan, men Christoffer är ju gud för henne och hon skulle inte våga göra ett skit utan tillstånd när hon är med honom haha..

Jag, Anna, Lotta och Lina ska ta med våra hundar ut till klubben och grilla och träna lite klockan två. Jag tänkte ta med kameran och knäppa några bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0