Våran bästa schäferskalle


LP1 Nemårs Puma

Nej, inte är hon så dum som hon ser ut! ;) Eller hon kanske inte ser dum ut, men ibland tycks hon verka hjärnlös (hehe). Men hon kan jobba när hon ska, det är bevisat! Igår fick mamma och Puma sitt LP1, så jätteduktiga! Puma är verkligen en superhund och tillsammans drog de ihop 190,5 poäng. Nu kan vi äntligen börja träna klass 2 ihop.

Meningen var att jag och Nova också skulle ha tävlat igår, men jag strök mig i början av veckan. Har ärligt talat inte tränat lydnad sedan förra tävlingen, haha. Men jag har inte känt mig motiverad, nu har vi dock hela vintern på oss och nu jävlar ska det tränas! Sen sätter vi upp mål för nästa säsong.


Rottweiler-valpbus... Sigge och Saga roade sig tsm inne på kontoret under tävlingarna.


Haha söt Saga, synd att bilden blev lite suddig :)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Sigge och Saga kommer väl från Redvilla's s-kull? :)

2010-09-18 @ 21:24:09
URL: http://melinez.se
Postat av: Kadja

Sigge är så sockersöt! :)

2010-09-23 @ 12:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0