Efterlysning / Några rader och bilder

7 månaders settertik stulen i Gällivare! Iza är 7 månader och vit med bruna öron. Hon är chipmärkt och hemmahörande i Gällivare/Malmberget.
Hunden försvann från en personbil. Bilen var parkerad bakom bussgaragen på ett villakvarter i Gällivare/Malmberget. Hon försvann kring 21:00 igår (fredag). Har ni sett eller hört något - hör av er
till kontaktperson Ulrika Holma (ej hundens ägare) telefon 070-3586645, email [email protected]

Sprid detta vidare i hopp om att någon har sett något eller vet vart Iza finns. Hade varit helt förstörd om detta handlat om mina hundar!!




Blir lite koncentrationsövningar hemma nu ;)

Igår åkte mamma som sagt till Norge och jag är ensam med hundarna. Puma kommer nog bli som ett psykfall innan mamma har hunnit komma hem, hon är redan helt galen. Idag kommer Linnea hit, vi ska laga mat (lövbiff, klyftpotatis och beasås) och sen blir det utgång.


Man blir tröööött efter att ha kört koncentrationsövningar hemma..



Hungrig blir man också!!

Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: linn

Usch vad hemskt ! Jag ska helt klart lägga in efterlysningen på min blogg..

2010-09-04 @ 13:56:05
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0