Två colliesar i kopplet

Det är så skönt att det bara är lördag idag, för det känns nämligen som söndag! Har vart en trevlig dag, som började med att jag och mamma åkte upp till Kullen (Koskullskulle) för att rasta Micke och Sara. Monica har dömt på brukstävlingarna idag så vi ställde upp som hundrastare. Jag bjuder på några bilder. Kändes ovanligt att ha collie i andra änden av kopplet ;)


Fina pappa Micke





Nöjd Sara med pinne


Micke vill också ha pinne!



Jag och mamma har även varit ute i skogen och grillat med Nova och Puma idag, men bilder från det slänger jag nog upp imorgon. Nu måste jag göra ett arbete som handlar om valet, det ska nämligen vara inlämnat innan valet. Sen har jag även en svenskauppgift att göra. Imorgon ska jag och mamma gå och rösta, sen på kvällen ska vi ha valvaka i skolan.


Kommentarer
Postat av: Marie Louise

Rösta rött... jag menar rätt...

2010-09-18 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0