Måndag och en dag närmare helg

Idag har jag bara haft en lektion, 11.20-12.30 så det var inte att gnälla på. Går egentligen till 16.00 idag i vanliga fall. Har dock skolarbete att sätta mig in i nu, ska skriva tre författarporträtt som måste bli klart idag. Och så har jag ett psykologiarbete att göra senare i veckan, men det är att skriva ner en dröm vi har haft så jag måste se till att drömma något först ;)

Har satt på ugnen och ska göra baguetter, är så hungrig och det blir ju inte mat ännu så måste äta något gott. Har agilitykurs ikväll men ska åka dit lite tidigare än vanligt och träna kontaktfält med Nova innan deltagarna kommer. Nu ska jag kolla ugnen och sen börja skriva svenskan.

Har förresten fått min nya dator nu, har inte skrivit det men ni kanske har märkt ni som läser min blogg ofta :) Tog två bilder men camen på hundarna nyss. Nova är stört faschinerad av datorer, hon är inte riktigt normal :p Kan sitta bredvid mig på egen stol och glo på skärmen i timmar.



Haha, sööötpuman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0