En helg i stugan

Som sagt så har jag, pappa och Nova varit i stugan i helg. Tog med mig kameran och båda objektiven - men gissa vad jag glömde hemma? Batteriet :P Så det kom jag inte långt på haha! Blev en del bilder med mobilen, men de är ju inte i så bra kvalité tyvärr. Dessutom har jag ingen egen dator (min har gått sönder) och därför inga program att redigera bilderna i, mammas dator är stationär så dessutom ser bilderna mkt mörkare ut på hennes dator än på en bärbar. Ser dom bra ut för mig nu, så ser dom knappast bra ut för er. Menmen, bjuder på några ändå! 


Jääättetrött hund påväg till stugan, och till höger korvgrillning på kvällen






Finaste hunden!

Nu ska jag äta nånting enkelt, kl fyra ska vi iväg till mormor och morfar och äta.


Kommentarer
Postat av: Emma

ni verkar ha haft det bra :)

2010-09-12 @ 18:02:01
URL: http://emki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0