Det spelar faktiskt ingen roll hur det känns...

....367 dagar är fortfarande för mycket när man saknar någon.


Och jag måste helt enkelt ta flera djupa andetag

för idag är en sådan dag som jag känner att
jag kommer att gå sönder av minsta lilla


I tisdags var det sorgens dag (saknadens dag)
och jag önskar att det fanns ett sätt att få tillbaka dig

Jag önskar att någon kunde förklara varför

Jag minns ännu dina bruna ögon, 
men jag har tappat räkningen på hur
många tårar jag har gråtit varje natt
när mina minnen varit för många

Och idag är en sådan dag när jag måste ta
flera djupa andetag för att inte kvävas av livet
och tankarna om hur det var innan du togs ifrån mig


Kommentarer
Postat av: Annika m grabbar

Kan förstå denna saknad hon har ju funnits hela

tiden i ert liv sen du var liten kke? Vuxit upp

tillsammmans.Nu längtar jag o Qvintus jättemycket

till fortsättningen i Agility:) vilken tid blir de

13 sep.Läääängtar dit ha det gött och minns bara de

bra saker ni hade tillsammans.Tänker på er Annika m grabbar .Stort grattis oxå till de bra resultaten i agility tävlingen ni är super duktiga:)Du o Nova.

2010-09-04 @ 11:08:49
URL: http://mampaankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0