Då har Turbo flyttat

Nu har Turbo flyttat hem igen efter två månader hemma hos min mamma. Nova (som älskar Turbo av hela sin själ) såg förtvivlat på när min lillebror hämtade Turbos stora bur med sig och gick ut genom dörren. Nova såg väldig förvirrad ut och följde efter för att säga hejdå. Hon stod i trappen och sneglade efter dom när dom gick.

För de som inte vet så är Turbo min undulat. Han fyllde sju år igår och jag har haft honom sedan han var fem veckor gammal :) Han bor vanligtvis hemma hos min pappa men har bott hos mamma sedan 10 juli eftersom jag varit bortrest så mycket under sommaren och även pappa och min lillebror, så Turbo har bott hos mamma för att han inte ska vara så ensam. Sen har han bara blivit kvar lite längre men nu har han flyttat hem igen.



Nu ska jag ta tag i psykologiläxan. Ska ta hjälp utav Christoffer och sen också pappa, så väntar på att Christoffer ska höra av sig. Man ska nämligen ta hjälp av någon från familjen och sedan någon som känner en väl. Så nu ska jag sätta igång att skriva och sen vänta på att C ska höra av sig, senare får jag fortsätta med pappas hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0