Avfärd söderut ikväll

Åker till Gävle idag. Hittade nyss min tratt-hund i sängen bland all min packning. Hon vill nog också följa med verkar det som. Kommer att sakna henne och vara orolig över hur hon mår! Kommer dock hem redan på måndag, så blir inte borta så länge.





Igår åkte vi direkt från Kiruna (Nova blev ju opererad där) ut till klubben för att jag och Anna skulle ha kurs, hann inte ens hem emellan.. Kom dit kvart över sex och kursen började halv sju. Nova fick smärtstillande kl 8.00 igårmorse och hon får som sagt med 12 timmars mellanrum. När klockan började närma sig 20.40 så började Nova riva och klösa mig på benen igen, som hon gjorde kvällen innan. Åh hon är så fruktansvärt smart denna hund, hon hade säkert börja få ont och vet att jag brukar göra nånting för att det ska bli bra igen. Det var ju dags för tabletten för länge sen, och det kände hon på sig.

Nu väntar jag ett samtal från Christoffer som skulle ringa när han slutar jobba kl 16.00, ska tala om för honom att jag kommer till Gävle imorgon på morgonen, jag har nämligen hållt det hemligt för honom tills nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0