Morgonpromenad

Trots att jag är ledig idag vaknade jag vid tio och var klarvaken (hade såklart ställt klockan, men brukar vara trött när den ringer). Åt frukost och tog sen med mig Nova ut på promenad med Anna och hennes hundar. Och även om klockan var elva så var det för mig en morgonpromenad ;) Trots tråkigt väder och framförallt färglös och tråkig omgivning så tog jag med mig kameran, så slänger upp fyra av bilderna.


Nova i täten
 

Flickorna på led vid Fjällnäs
 

 

Enya, Tindra och Nova
 
Nu ska jag dra fram dammsugarn och dammsuga lite, sen ska jag äta nått och ta det lugnt framför teven innan jag ska kila iväg på stan en sväng.


Kommentarer
Postat av: Emma

vad mysigt med snö, vill också att detkommer hit! vi har bara lite isigt i gräset, men längtar tills den riktiga snön kommer!

2010-10-16 @ 10:32:27
URL: http://emki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0