Jag dog inte när du lämnade mig, jag slutade bara leva

Idag är en speciell dag, lika speciell som den varit sedan flera år tillbaka. De enda skillnaden nu är att hon inte är kvar här längre, det var hon inte förra året heller. Idag skulle Nelly ha blivit 16 år. Sexton hela år. Älskade pigan. Jag har nyss kommit hem med tåget från Gävle, har ställt fram Nellys minneslykta på bordet och tänt den.


Det handlar inte om att jag blir mindre utan dig för jag är fortfarande en och sextio oavsett om jag står eller ligger. Det är det där tomrummet i hjärtat som känns mest.


Kommentarer
Postat av: Kadja

Oj, jag trodde det var den 24 november haha. Tror jag ska anmäla mig till båda fast det kan bli problem att ta sig dit och tillbaka. Vet inte om jag fixar skjuts till både den off och inoff tävlingen.



Ps. Vila i frid Nelly!

2010-10-04 @ 16:05:28
URL: http://trojasmatte.blogg.se/
Postat av: Mimmmmí

fina nelly! förstår att du saknar henne!



svar: Juste, jag glömde bort att hon har d-höfter. Så himla himla tråkigt! hur kommer det sig? vad hade hennes föräldrar för höfter?



Kul att du ska till mässan. Tyvärr kommer inte jag vara där i år (första gången nånsin) för jag är på Fiji då :/

2010-10-07 @ 12:11:51
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0